Krása a móda

Jaké přednosti má proteinová dieta

Základem této diety jsou proteiny, respektive zvýšení bílkovin – tedy proteinů s cílem snížit tělesnou váhu. Tato dieta se někdy nazývá též jako bílkovinová dieta. Tato dieta je jednou z mála skutečně osvědčených diet a to již po desítky let. Pokud zjišťujete, jak s tou dietou začít, jste na správném místě.

By: epSos .de

Základem je zdravý jídelníček

Jednoznačnou výhodou proteinové diety je zcela zdravý jídelníček. Ten nijak nezatěžuje naše tělo a naopak přispívá ke zlepšení fyzického zdraví a délce života. Také redukuje množství škodlivých látek v těle, jako jsou například sacharidy, cholesterol, triglyceridy a konzervanty. Tato dieta je určena těm, kteří chtějí hubnout rychle, bezpečně a bez pocitu hladu. Její výsledky na sobě poznáte již po prvním týdnu.

Dbejte na přísun bílkovin

V počátku diety jsou proteiny nahrazovány hyperproteinovými jídly a postupně jsou bílkoviny do jídelníčku zařazovány zpět. Pravidelným přísunem kvalitních bílkovin během ketózy zabraňujeme spalování svalové hmoty a podporujeme přednostní spalování vlastních tukových zásob. Během diety si zafixujete správné stravovací návyky, naučíte se vybírat si správné potraviny, což je velmi důležité pro následné udržení váhy. Zdravý životní styl a vyvážený jídelníček budou pro Vás poté samozřejmostí.

By: Amazing Almonds

Přehled potravin s velkým obsahem bílkovin

A jaké potraviny obsahují největší množství bílkovin? Ve 100 g obsahují tyto potraviny:

Eidam 30% – 28 g

Tvarůžky – 29,9 g

Tvaroh nízkotučný – 12 g

Mléko Jihočeské polotučné – 3,2 g

Jogurt Jihočeský tradiční – 5 g

Jogurt Selský – 2,8 g

Vejce – 13,2 g

Kuřecí prsíčka – 18,9 g

Sušenky BeBe – 7,8 g

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

TOPlist