Krása a móda

Letos zhubnu! 5 rad, jak rychleji splnit novoroční předsevzetí

Dejte váze na frak stylově a bez bolesti! Hubnutí nemusí být jen věčné odříkání plné trýznivého cvičení a jídla nevalné chuti. Máme pro vás několik jednoduchých rad, které vám pomohou na cestě za vaší vysněnou postavou.sHNIziRztezwM7EBxvgb8DRba-wmTE9bKHaulDNjl_wUGsDHtTV6R28C8UT7Dn1QthoJXCA

1. Pořiďte si domácí saunu

Finská sauna nebo infrasauna, která na vás bude pomrkávat z rohu pokoje, vám může výrazně zkrátit cestu za štíhlejší postavou. Z vědeckých studií vyplývá, že při pravidelném saunování můžete zhubnout až několik kilogramů. Jen tak bez práce to ale bohužel nepůjde. Pravidelné návštěvy sauny je potřeba doplnit cvičením a vyváženým jídelníčkem.

2. Poslední jídlo si dejte 3 hodiny před spaním

Abyste rychle, ale přitom zdravě zhubli, měli byste jíst v pravidelných intervalech a večeři si dělat spíše lehčí. Zapomeňte přitom na poučky, že po páté nebo šesté hodině už nesmíte vzít sousto do úst. Záleží vždy na tom, v kolik hodin chodíte spát. Uléhat do postele s kručícím žaludkem není o moc lepší, než když jdete spát přecpaní. Poslední jídlo dne si tak naservírujte nejpozději 3 hodiny před spaním.

3. Nedojídejte, když jste sytí

Teď vás nechceme nabádat k plýtvání jídlem, ale je důležité naučit se říkat „ne“ blízkým, kteří vám chtějí dopřát. A nebojte se vrátit talíř s nedojedeným jídlem, když vám stejně místo dvou knedlíčků naloží hned čtyři a patičku navíc, protože ta se přeci nepočítá. V restauraci pak klidně poproste o zabalení zbytku pokrmu s sebou. Nevěřili byste, kolik jídla ročně spořádáme, jen „abychom neurazili“, i když už jsme plní.

4. Najděte si sport, který vám sedne

Při hubnutí se rozhodně nemá cenu trápit u aktivity, kterou nemáte rádi. Běh sice může zaručit rychlé spalování kalorií, pokud si ale u každého dalšího metru říkáte, že chcete umřít, najděte si raději jinou činnost. Existují aktivity, u kterých vám hodina uteče jako nic. Někoho nejvíc baví kolektivní sporty, jako je třeba volejbal nebo squash, jiným bude vyhovovat třeba hravá zumba nebo jiné tancování. Po sportu si pak můžete jít odpočinout právě do domácí finské sauny.

5. Dejte si za cíl 10 000 kroků denně

Skvěle se hubne i obyčejnou chůzí. Nemusíte přitom vyrážet na dlouhé pochody. Stačí, když vyběhnete schody tam, kde jindy používáte výtah, nebo vystoupíte o zastávku dřív z tramvaje. Když při svižnějším tempu uděláte denně alespoň 10 000 kroků, výsledky na sebe nenechají dlouho čekat. Chůze přitom oproti běhu nezatěžuje páteř ani klouby.

Držíme vám palce, abyste svých cílů dosáhli a abyste se během té cesty ještě skvěle cítili. Věřte nám, jde to!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

TOPlist